2012-11-29
11:06:26

Sitter i skolan så här 1 timma innan vi börjar...
Vi börjar 12 för lärarna har pedagogisk förmiddag så alla börjar 12. Vi har bara 2 lektioner, svenska och engelska och sen slutar vi igen vid  2. VÄRT :)

Sen västtrafik... Asså man blir så jävla trött. Visseligen kom de ett tåg när jag skulle åka till och med 5 min tidigare. Men de var en timma försenat.. Så de skulle kommit 20 i 10, de kom 20 i 11 istället. :O
Ah och sen är tågen typ fulla för att dom bara kör med ett.. Gaah!! Jaja, dom tar mig till skola in alla fall men dock inte i tid :(

SNÖÖÖ.. Hallå de snööar :D De snöade dock mera hemma så nu när jag kom till lerum så är de bara några små flingor som faller från himelen! :( Men jag får väll överleva. Förhoppningsvis kommer de massor med snö snart så jag bli glader choklader :D
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: