2012-11-22
15:59:46

Gymmat
Dagen började med Gym och jag kan lova att jag svettade av mig typ 4 kilo eller något... Haha, Så jävla skönt att träna hårt och vet att de är så bra! Vi hade 2 killar från BF3 som va med och hade lektionen. Dom var kanon duktiga och vi körde styrka och spinning! :)
Sedan vill skolan för att äta snabb lunch för att sedan börja svenska redovisningar. Som gick helt okej! JAg hatar att prata inför folk när alla tittar på mig, De är de väsrsta som finns. Men de gick helt okej, lite kort men men. JAg gjorde de och de är jag stålt över! Sen hade vi engelska.. OCh de tänker jag inte namna mera om!!!!!

Härlig dag helt enkelt!

Denna veckan jag har verkligen motionerat! 
Måndags - Var ute och gick
Tisdags - Idrott (topps-boll och fotboll)
Onsdag - Idrott (fotboll)
Torsdag - Gym (spinning och styrka)
Fredag (Imon) - Idrott (handboll)

Och ni ska veta att jag ger oftast allt på idrotts lektionerna. Inte så att jag går ifrån idrotten utan att vara svettig och speciellt inte när de är fotboll/Handboll OSV ;)


Sööt dåå!! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: