2012-11-15
22:12:48

God natt!
Är super, mega, jätte, otroligt, sjukt, as, jävla trött så går och lägger mig nu! Imon börjar jag halv ett men behöver ta 11 bussen hemmifrån....

Efter skolan ska jag till stallet och rida ponny!
Och sen hem och sova då vi ska upp tidigt och åka till Vändersborg med ridprofilen för att tilla på Clinic.. WIIIHOOOOOOOOOOOO. Neej men de ska bli super kul. Får la proppa igen öronen med go musik och sova i bilen på väg dit! ;) Förhoppningsvis så är vi hemma runt 2 igen så jag hinner rida för på Söndag är de träning för Sandra på Simmenäs! Och hon kan inte va så pigg som hon var idag för då blir de inte så bra, Fast lite av den energin får hon görna ha! ;D

Nu ska jag sova som sagt, Så får jag sova JÄTTE länge :D Hihhihii
 

Kommentar:
#1: Emelie

SÅ sjukt fina hästar ! :)

2012-11-16 @ 15:43:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: