2012-11-11
21:59:04

dagen har bestått av:
Att åka och handla, sedan till stallet och fixa och rida en liten sväng! Efter de har jag chillat gärnet hela dagen, tittat på ridsoprt på tvn och MALIN KOM 3 :D sedan chillat lite vid datan och sedan Solsidan! tackar gud för att solsidan finns. Lätt den grymmaste serien! Hahaha och nu sitter jag här igen framför min älskade dator! :*)
 
imon så står kl på 20 i 8 så kommer komma upp runt 8 haha. Sen så cyklar jag till stallet så fort jag här käkat frulle och bytt om! Så ska jag rida en liten sväng och öka på traven lite till! Travade mer idag än vad jag gjorde igår, och alla benen va fina "pepparpeppar ta i trä" så är dom de imon oxå. Hon står nemligen utan lindor i natt men fortfarande instängd! (på en stor yta! Tro inte att jag stänger in henne i boxen bara för att nänä! Utan lösdrifts grejen hon går på är stor, men halm och utsikt och närhet till dom andra hästarna)! Så påökat med traven om allt känns som idag! 
Sedan hem och de blir säkert och förhoppningsvis någon timma emellan jag ska ta mig till tåget och åka till stenkullen där Jennifer och någon av hennes päron kommer och hämtar upp mig! ;) Så är de dags för APL ;D


Nu fick jag reda på av Emmy att de springer runt en årskalv älg där jag cyklar som tydligen är helt crazy.. Så jag hoppas jag kommer överleva.. Asså börjar den jaga mig så kommer jag få fet panik! Tror jag cyklar den långa vägen imon asså!!!... :OO BUUUHUUU
Jar är så sjukt ädd för älgar även om jag sitter i en bil typ.. Asså stora och farliga! GAH
 
 
 
Så för att muntra upp stämningen
3:a! <3333


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: