2012-11-30
22:03:21

Asså fy fan...
Jag, den mörkräddaste personen i hela jävla världen typ... Haha nä kanske inte så farligt. men i alla fall.
Jag var ute hos mina kaniner precis och skulle sätta i vattnet när de börjar låta som fan inne i skogen precis brevid tomten. Ser ju ingenting så jag kryper ihop till en boll och sätter mig vid buren och de börjar låt närmare.. *JAG ÄR LIVRÄDD* Men när jag äntligen KANSKE förstår v de är att de är typ 2 rådjur som springer/hoppar i skogen så lätter jag lite. Men asså fy fan va rädd jag blev.. UHH, Höll änna på att baja i byxan där ett tag.
Men Ah sprang i alla fall fört som ett as upp på altanen sen. och skaka som satan...


HAHAH Seriöst, Fattar ni hur rädd jag är när de är mörkt? :P KUL VaH?
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: