2012-11-13
21:59:51

Angelo
Va ponnyn jag fick rida idag en pytte liten, antingen stor b-ponny eller liten c-ponny! Han brukar inte gå så mycket för att hon bockar av folk så de är inte många som vill rida hnm! Haha så då fick jag göra de! Jennifer red hnm igår, så fick jag rida idag!
Jag blev kär i hnm. Ibörjan va han lite på bettet vilket jag inte tyckte om då han har pessoa, så jag förökte va så lätt i handen som möjligt och jobba på med benen så att han fick under benen vilket blev bra efter att tag, jätte härlig liten dressyr ponny! Dock lite seg, så fick driva lite granna. Dock inga bocklingar eller något haha

(Tar förgivet att de är en pojk,eller e de en tjej?HAHA Haha koll jag har va?)

Men i alla fall blev jag lite kär så tror jags ka ta med mig en ring och fråga om (HEN) vill gifta sig med mig! (Hoppas då på att de är en HAN)
 
sööötis :)) <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: