2012-11-11
23:03:42

7 Måndader sedan idag
Vi lämnade dig nere i Varberg hos dina ägare! Sorgen var så sjut enorm... Nu är du såld och jag har ingen aning om vart du är eller vem du är hos.. 
Jag saknar dig så mycket att de gör ont!!!! Tänker alltid när de går dåligt tex att jag vägrar ut mig eller att jag vill hoppa högre: Tänk om jag hade haft Hajen nu hon skulle aldrig vägrat ut sig med flit! NEVER hon skulle ställt upp i vilket läge som helst och hoppat ändå kanske något stopp, men runt kom man ALLTID om inte jag red kasst men då visade hon va jag förtjäna och blev arg på mig för att hon ville göra rätt, men jag piss red!..
Du vå så underbar, vacker och så jävla mysig! De är nästan de jag saknar mest. Du gick alltid efter mig, du stod lös i stallet, jag behövde int eha grimskaft på dig när vi skulle gå... 

Asså önskar jatt jag bara skulle kunna hämta tillbaks dig och göra dig till min! Även om jag är förstor, även om du skulle vart sakdad men inte hade ont av de om man inte red så hade jag ändå velat ha dig här, Din närhet gjorde mig glad och jag kan lova att om man bara hade tränat ihop oss på marken så hade du nog kunnat lära dig att stegra, ligga, osvosv för du var så lättlärd!!!!

FY FAN VA JAG SAKNAR DIG HAJEN <333
 
Foto:Susanne Viker

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: