2012-05-14
22:06:34

Vårpromenix
Idag vart de vårpromenad i skolan, men jag gick inte då jag har int i hela sidan av magen från när jag pkte av i Fredags, så jag fick åka bil bort till stället där folket skulle äta, så fick jag, Mi och Lina stå och servera dom!! Lätt värt, för vi behövde bara va ute i regnet i kanske 1,5 timma medans dom andra va ute från 9-1 typ ;) Ganska chill!
kom hem halv 1 och gosa med vovvii, precis när jag skulle ta hnm och gå ut ser jag att han kissar på golvet.. -.-' Haha
Men men bara torka upp, så gick jag en tur på ca 20 minuter, sedan har jag chillat nästan hela kvällen, lite flera turer med vovvi så klart!

Imon är de kortis dag i skolan slutar runt halv 2, så då åker jag hem och går ut med Zlatan och sedan drar jag till stallet och rider Maggie! 

På Söndag är de tävling i Vartoffta! Andra omg av Gota Cupen! OCH NU SKA JAG VA MED!! Haha
Förra omg kom dom 6 av 14 lag! Så riktigt bra jobbat!! :D
Men denna gången blir de klart vinnst! Gråbo är ju bäst så!! :P


Men Nu ska jag sova tror jag! 
BTW, Så är jag sämst på att blogga, men de är knappt kul längre! Men försöker få upp blogglusten lite! Kan ju iof garantera att jag kommer tycka de är roligare om ni kommenterar! :P





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: