2012-05-01
22:28:49

Träningen
Gick Galanto men de vart sjukt varmt MEN vi överlevde :P! 
Vi hoppade bana på typ 90-95 och de flöt på jätte bra! Hade en kombination som var ganska kort, så kom jag helt konstigt in, JÄTTE nära men hon hoppade och rev vilket ledde till ingen fart hon fick in 2 språng i kombintionen på 7,5 meter och hoppade bra ut ändå! Fortsatte och de känndes bra till hinder Nummer 10 då fick jag ett stopp, klurig sväng och Sandra sa att Maggie kunde hjälpt till lite där, men men kom igen och jag red på och då hoppade hon jätte bra banan var 13 hinder och 15 srång!! HAHA tror jag repiterade den ca 10 gånger eller något, och jag är inte den personen som har svårt för att komma ihåg banor! :P

Men fick ialla fall de goa framåt läget stället för att jag sitter och småbromsar och hon bara studsar!!!! Härligt härligt!


SMAKPROV


Mera bilder kommer imon ;)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: