2012-05-21
19:43:47

Resultat får gårdagen i Vartoffta
Förklass LD: Hela banan flöt på ganska bra, Kom väldigt stort på vissa hinder, men hon hoppar ju bättre då men jag är ju inte så van vi SÅ stora språng! Kom över "Den stora fasan" (haha) Den röd svarta oxern som nästan ALLA rev, De va verkligen Jätte många som rev på den! Men jag fick ett bra språng och hon hoppade super!
Kommer mot sista hindret och Maggie blir ganska stark och då tar jag tag i henne istället för att låta henne gå!! Så hon la ett mini mini mini språng och hoppade igenom räcket!!! Ganksa nöjd ändå, Men stör mig GROVT på alla ryttarmissar jag ska göra HELA tiden!!

LagKlass LD+5: Första tjejen i vårat lag hade tyvärr petat 2 bommar, Andra Ryttaren nolla och så var de jag som skulle rida och jag kände GANSKA stor press... Då jag visste att våran sista ryttare skulle nolla! Jag hade 3 hinder jag inte tyckte om på banan 3 SUPER MAXADE räcken hinder 4,6, och 8... Men jag gick in på banan och tog ett djupt andetag och red på!! 1,2,3 gick galant kommer till 4 och kommer perfekt, rider på 6 galoppsprång till 5:an, Perfekt hopp men Maggie lyfte tyvärr inte på Tassarna ordentligt (OCH NEJ kom nu inte och säg att de alltid är ryttarens fel!, Jag kunde inte lagt henne bättre, vad skulle jag göra? sträcka mina ap armar och dra upp bena på henne?? Nej, jag brukar inte skulle på hästen, men faktiskt gör jag de denna gången!!)
Resten av banan gick galanto och alla räcken som jag inte tyckte om gick galant att hoppa!!

Den sista ryttaren  nollade såklart! Men de var INGA lag som hade 3, 0:or så de blev omhoppning på 4 fel!
Så vi kom ju med där, Första ryttaren river TYVÄRR ett men hade bra tid! Andra ryttaren nollar och så kommer jag
Ahh vad ska jag ska om de.?? Trött häst och kass ryttare!! JÄZ! Rev hinder nummer 1, svängde snävt på hinder nummer 2 och hon hoppade SUPER, hinder nummer 3 stannade hon på 2 gånger, och sen dom andra 2 hindrerna kom vi över på ett eller annat sätt... = 25 fel eller något... SUPER BRA!!! NOOOOOOOOT


Laget kom 2:a på 4fel!! :DDDDD
Bara ett lag som hade 3 nollor och dom vann ju då!


Smakprov!



XoXo Jennifer



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: