2012-05-28
22:24:47

orkar inte
Är jätte trött efter en GO dag så oraker inte blogga mera!
Kan inte säga annat än att dagen vart bra, Skolan va VÄLDIGT Chill

Sovmorgon en tiimma - började 5 över 9, Hade bild och då målade jag några Kol bilder och sen så berättade jag om en konstnär i en liten grupp.
Efter de hade vi språk och då pluggade jag på en SO redovisning som jag skulle ha efter språket, Vi redovisade en och en för läraren vilket innebar ca 10-15 minuter lektion.. Sedan fick man sluta!
Efter de hade vi No, Men efter som att jag hade redovisat så fick jag sluta för dagen, då satte sig jag och anna och väntade på Jenny och då fick jag seriöst ryck så jag låg och skratta hur mycket som helst! HAHA
Sen tog vi då 3 tåget till Partille, Och sen Shoppade vi, Wihoo






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: