2012-05-29
22:08:03

Orientering
Är nog de värsta jag vet, Verkligen AVSKYR de! Dock vet jag inte riktigt varför då jag inte är speciellt dålig på de (Dock så är jag verkligen inte bra på de, men klarar den lättaste banan) eller hatar att springa i skogen. Men asså jag har bara hatat de sen vi började med de i skolan i typ 2-3?.. 

Och Imon ska klassen ut och göra ett Orienterings "Prov" Ute i en okännd skog! Och efter som att jag har MVG i Idrott måste jag ta den svåraste banan och springa SJÄLV.. Seriöst.. Jag kommer så gå vilse, Jag går lixom vilse i en skog vi har sprungit i, i 3 år nu. Inte OKEJ.

Men jag är helt hyper. Vill verkilgen inte!! SJUKT 


Men ah nu ska jag gå och sova och TAGGA GÄRNET... NOOOOOOOOOOOOOOT







BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: