2012-05-18
11:10:50

Jag känner att jag ÄLSKAR rubriker...
Haha jag har nog världens sämsta rubriker på mina inlägg.. Men asså jag kommer typ inte på några och jag orkar inte anstränga mig för att komma på något bra(där kom de lata upp igen)

Om en liten stund ska jag cykla ner till vårdcentralen och möta mamma där! Jag vågar inte gå dit själv och ta sprutan.. x(
Sen när jag kommer hem ska jag byta hos mina små söta Kaniner och sen ska jag bara chilla coh sen hitta på något skoj ikväll!!!

Jag måste även säga att IGÅR, När jag inte hade något att gö så hittade jag ett Harry Potter och hemligheternas kammare PC-spel som jag snabbt instalderade och blev beroende av! Satt nog och spela i minst 2,5 timma igår.. :s



Seriöst inlägg, Som alla mina andra oxå är.. Pfft! Men asså jag har verkligen ingenting att blogga om!!

Nä, nu måste jag spea lite harrypotter innan jag sticker iväg xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: