2012-05-27
10:49:21

Hopp
Igår så hoppade jag lite granna med Maggie, de stod en liten bana i PD'n så jag la den på typ 70-80 eller något så skuttade jag runt den några gånger! Red dock inte jätte länge för de vart så varm och dammigt! Men ja de blev hår de lilla jag red ;)

MÅSTE dock lära mig att komma ner i sadeln på henne, När hon blir lite stark eller pigg så ställer jag mig upp. JA de är väldigt bra att jag står upp och är lätt i sitsen för att göra de så lätt som möjligt för Maggie, Men vissa stunder MÅSTE jag komma ner när hon blir så sjukt framtung och bara hänger sig på bettet, Men näääää så står jag upp.. -.-''

Men jag är ganska nöjd med passet ändå, Kom lite nära på vissa hinder pga att hon hängde sig och jag inte satt ner, MEN MEN!!



FiLM KOMMER




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: