2012-05-15
22:33:19

Hopp Hopp
Idag hoppade jag lite granna! 
Hoppade lite på en båge och kon ur väng och sånt där, Sedan hade jag 2 galoppbommar och sedan ett galoppsprång och sen ett hinder! Höjde upp de till CA 1m och de svävade vi bara över utan problem! Snäll häst, Och jag kan säga att jag tyckte inte ens att de kändes högt utan de kändes som typ 80 eller något! SUUPER SUUPER!
Kom hem typ kvart över 8 då de vart ganska mycket att göra och jag var väldigt långsam xD Haha Men de va mysigt att va i stallet så länge, prata med Jessiie enstund!! Så okey att komma hem lite sent ;)

Imon är jag ledig så då ska jag försöka ta mig i kragen o rida ut, De har jag inte gjort sedan jag lämnade tillbaks Hajen.. Så de vart ett tag sedan! ;)

Torsdag.. Ledig med då rider inte jag, utan Icka rajder, Så åker jag med Emmy upp till Clint och hjälper henne när hon ska hoppa ;)

Fredag.. Leedig, och stallfri..

Lördag.. Antar att Icka rider så åker jag nog bara upp och fixar lite

Söndag.. TÄVLING :D





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: