2012-03-22
20:26:41

Stallet
Jag åkte till stallet för att fixa allt och skritta, men de blev ändrade planer när jag kom upp till stallet!
Mockade hos Hajen när Christina kommer och sägar att veterinären kommer idag igen och kollar på Hennes häst då den inte mår helt bra!
Så när jag fixade maten så kom Veterinären och dom tog in "Den Oranga" och hon mådde inte bra!! Hon hade svårt att andas och ramlade nästan omkull och så, så Hajen fick vara kvar ute i hagen, efter som att stallet inte är så stort så villa jag inte vara ivägen och springa farmochtillbaks där! Så jag åkte när jag var klar med allt!

Jag åkte ner till Simmenäs och kollade lite på Anna träningarna! Tycker de är lärorikt och roligt att titta på såna träningar :))
Men han inte se så länge då Petter inte mådde så bra, och jag vågar inte gå genom skogen själv när de är mörkt!! Så jag åkte i början av andra gruppen så hann inte se Jenny så mycket TYVÄRR!!! :// Men men, Ska ju se henne
HELA fredag och HELA lördagen så jag klarar mig nog... XD



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: