2012-03-02
06:38:58

SKOL DM
I förrgår så hade vi Skol-DM möte första gången! (Vi vann ju förra året och ska fixa tävlingen detta året!)
Och jag ska ju så klar vara med och rejsa runt feter som att de bara är LD(70) så kan man svänga ganska snävt!! haha!

Jasse och Pierre i min och Jennys klass ska vara med som funktionärer och dom är ganska okunniga med hästar! Jasse har ridit några gånger på Jennys C-ponny Zack! Och de gillar hon, så hon ska få skritta av hnm efter vi har hoppat och då tänkte jag ju så klart att Pierre ska inte slippa undan!! Så vi och Liiite han, har bestämt att han ska skritta av Hajen :D Haha, Jag tycker faktist de är väldigt rolig att dom ändå typ vill! Så Bilder kommer att komma!

Lag 1.

Jennifer & Hajen.
Allis & Tello
Moa & Ronja
Julia & Nino

Lag 2.
Jenny & Zack
Johanna & Shido
Emmy & Clinton
Elsa & Amiiiii


De Kommer vara någon gång i MAJ, så lagen kommer kanske ändras men så här ser de ut i nuläget! :)


Förra  årets vinnst för GA SKOLAN :D
Från V: Jenny & Thistle, Disa & Zack, Allis & Tello och Jennifer och Savannah!

Snodde bilden och Lagen från Jennys Blogg (http://kellyochjenny.blogg.se/) <---
Orkar inte skriva lagen när dom stod skrivna på Jennys blogg, och Bilder har jag inga... x((


HOPPAS PÅ ATT VI VINNER I ÅR OXÅ FÖR DÅ HAR GA VUNNIT 4 ÅR I RAD :D
VI HAR 2 JÄMNA LAG SOM BÅDA HAR CHANSEN ATT VINNA!!!!! WIIE



//JENNIFER

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: