2012-03-17
15:53:12

Otroligt
Alla ni tittar in här ÄVEN om jag inte bloggat sen i typ tisdags kväll!... Asst av mig! Men ni är ju gryma!


Som ni kanske förstod gick inte träningen i Tisdags!
Hajen hoppade jätte bra i början på de låga hindrerna men så fort de blev högre och jag hoppat 2(?) språng så stog hon emot! Hon ville knappt galoppera, Och Sandra sa att hon hade alla tendenser till att ha ont i ryggen och dom pratade hit och dit om vererinärer, Och jag visste att vi inte har vill lägga så himla mycket pengar på en häst som inte ens är våran ://.. Så jag travade av och sedan hoppa jag av och Då kom tårarna, jag förstod då att de enda vi kan göra är att ha en häst som inte går att rida på eller att hon fick åa hem.... 
Hajen är så Sjukt jävla personlig, Och jag älskar henne så sjukt jävla mycket! 
MEn de känns bra att hon ska ham och bli igenom kollad och så! Hon kommer få så mycket kärlek där hemma! Och efter som att jag pratar endel med Tjejerna som äger henne så har jag ju kontakten med dom och så! 
Och Hajen kan inte gå högre än LB, Eller jo kan kan hon men inte med mig! Hon behöver en ryttare som är van att hoppa de högre höjderna för att få henne att hoppa typ LA!
Så om jag vill gå vidare så behöver jag byta ponny! Och jag hade ALDRIG gjort valet att byta hajen mot en annan ponny om hon vart frisk! ALDRIG ALDRIG ALDRIG!!!! Så de känns bra Men ändå SJUKT dåligt!! För jag kommer sakna henne nååågot ENORMT!! :'''((
Så någon gång i PÅSK åker hon :/


Men ja ni förstår kanske varför jag inte bloggat nu?? Jag har VERKLIGEN inte haft nååågon lust att ens logga in!!
Men förhoppnings vis kanske jag bloggar lite mera nu när jag tog mig i kragen att skriva ut detta!!!!!!!!!

Kommentar:
#1: Jennyy

Absoluuuuut. Men du får hänga med mig hem på fredag denna veckan då :) Tävlingen är på Lördag såå :p

2012-03-18 @ 20:47:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: