2012-03-11
17:09:07

Gosiigosii
Red ut i de AAAAS fina vädret!
Såg en Fjäril idag, så nu MÅSTE de vara vår!!!

Hajen hade vårkännslor utan desslike, + att hon e brunstig. Så när man skulle galoppera så var de bara tt hålla i sig.. Hahahaha Bliand va de lite kul och ibland va de lite läskigt när hon gjorde feta lufftsprång för att jag kortade in henne lite.. 
Lite stegringar langade hon med... Börjar bli van. Men hon FÅR INTE, Men de är ju inte så lätt att få henne att INTE göra de, För då ska man ju försöka säga till henne när hon stegrar men då har jag fullt upp med att hålla mig kvar!!
De ända man kan göra är att rida på henne framåt i stegringen, men då gör hon de fetaste luftsprånget...
Bajs HÄST! <3

Fast älskar henne ändå!


När man ska säppa ut henne i hagen så behöver jag inte ens leda henne, bara säger: Hajen Kom nu. Så kommer ho efter och när jag pekar att hon ska ut i hagen från lösdriften så går hon ut!!! Haha go ponnyskrutt!
Och även när jag har ridit behöver hon inte ens stå uppbunden, Bara hon har grimma på sig så går hon ingen vart :D
Ska försöka filma de någon dag! :))


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: