2012-06-24
15:53:18

Maggie = vricka
Idag va Maggie helt knäpp. Asså lyssnade igenting! Hon grog upp huvudet och sprang studsade massor när man tog i henne Och hon tittade på ALLT, mötte 2 hästar då stannade hon och gick typ inte rubba!.. Jag Blev helt galen på henne så asså när hon gått bra en bit så slutade jag, för de va lixom ingen Idé att bråka med henne när hon är på de humöret..! Men Suck säger jag bara!!

 
Hoppas hon är bättre nästa vecka så ska jag rida Dressyr i PD och verkligen rida hårt som bara den! I alla fall på tisdagen, Torsdagen blir de nog ut och bara galoppera! ;)
Lördag? Vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Dressyr tror jag!
Sen så ska jag ÄNTLIGEN hoppträna på Måndag! Shit va längesedan de var nu! Jag har inte hoppat på jätte länge! :P




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: