2012-06-13
06:56:50

Kom hem vid kvart i 12 igår..
Ganska trött nu.. men skit samma sista dagen på GA skolan. De kommer bli så sorgligt att lämna klassen!
Men först när jag kommer till skolan så ska jag gå och lämna lite böcker och sedan snabbt vandra vidare till kyrkan där jag ska sjunga med min hesa röst tillsammas med kören.. hehe får la typ mima..

BTW festen igår va as nice, Massa god mat och rolig dans i slutet - ALLA Va I TAKET TYP.. HAHA sjöng och danska som galningar, ÄVEN jag gjorde dee- jag var hes innan men efter kunde jag typ inte ens prata.. XD
MEn jaajaaaa nu ska jag inte sitta här och tjöta, måste byta om och sminka mig.. Ha de gött hörs sen! ;)


Tjejerna i går!
Måste bah säga att vi lockade mitt hår i 1 och 1halv timma och de gick ur på typ 15 min.. HAHA Faiiil Men PUSS PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: