2012-06-05
20:03:07

Klassresan var GRYM!
Som rubriken lyder!!

De va jätte roligt, dock blev jag väldigt trött sista kvällen så somnade innan dom andra men då va klockan ändå 2 halv 3 så ah! 

Men kan ju ta lite vi gjorde:

DAG 1: Vi anlände och de blev såklart tjöt om rummen med en gång, men de löste sig och tjejerna vann (HAHA), efter att vi gjort oss lite hemmastadda så gick vi och mötte 2 andra som kom med en senare båt, Så gick vi tillbaks och dom packade upp och fixade!
Efter de så gick vi ner och spelade volleyboll och Brännboll!
Sedan så tog vi en lite promenix till en affär och shoppade glass och dricka o sånt, När vi kom hem så åt vi och spela fotboll och bara gjorde de vill själva ville typ!
Vid CA 10 halv 11 tog jag och Jenny en lite prommenix för att bara prata typ! Vi va ute till ca 11, Och när vi kom tillbaks så var en förälder inte så glá så jag och Jenny fick typ "utegångsförbud" - Föräldrarna gick och la sig och så klart så gick vi ut! Vi hoppade ut genom fönstrerna i dusch rummen.. HAHA! Jag, Jenny och 3 killar va ute en av gångerna och vandrade genom skogen, JAG var liiivrädd. 
Sedan va vi ute flera gånger.! MYSIGT va de JAO!!

DAG 2: Jag och Jenny var uppe med tuppen och tog en promenad på ca 40 minuter, RIKTIGT gött att vakna till liv, när vi kom in så var frukosten klar så de vart bara att sätta sig o äta!
Sen så gjorde vi massa lekar som var OKEJ kul men vi kunde haft roligare! Sedan gjord massa saker som jag inte kommer ihåg så väl, dock så började jag må illa och kunde inte va med när dom körde pantgömme, men de va inte hela världen, jag låg och låste min kompis Ifån i 60 min.. MOHAHA
Sedan kom pia så då gick jag och några till ner och mötte henne, sedan tog vi en ganska lång promenad med henne för att visa henne runt, dock gick va bara så vi visste inte vart vi va men de löste sig.. xD
Sedan på kvällen så blev de lite kaos de kom en gammal tant och skrek fula saker till min kompis och ah hon var allmänt STÖRD...
Så vi gick in och alla spelade nästan poker utom jag, disa, och typ 3 till... Utstötta <3 HAHA
Men sen när de blev mörkt så började dom prata om att köra pantgömme ute men Pia sa NEJ.. Men efter att 20 pers hämtat sina skor och de blivit ganska tyst så kommer hon ut till mig, disa, bea, och sofa som var kvar efter som hon märkt att dom gått.. och då jävlades vi med ALLA och låste dörrarna så dom kom inte in! hahah

DAG 3: De var nästan bara att packa och städa! Så inte så kul.. Men ändåå xD



Denna klassresan var helt grym, men nu är de bara 4 dagar kvar med denna underbara klassen - 9C Gustav Adolfskolan!! Sorgligt :/

(BILDER KOMMER)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: