2012-06-20
18:48:03

Goodiii

Jobbet gick hyffsat fort och de va ganska chill idag, Jag och en kille som jobbar på en annan avdelning körde runt små barn på små 3hjulingar/cyklar! HAHA kände mig som ett barn igen <3 De va faktiskt riktigt kul, tro de eller ej!!
Slutade kvart över 12 och stack då till bussen som gick till a-sås. Hopp Tandläkaren Next. Va as nervös.. Undra varför? Nej men kom in där då, Fick nog dom bästa tandläkarna LÄTT! Han sa att jag hade bra tänder och att de såg jätte bra ut, BARA att jag hade några få små början till hål. Men att om jag bara borstade ordentligt så skulle dom försvinna igen!

När jag var klar så ringde jag mamma och hon slutade tidigare så jag gick in till henne och vi gick in i någon affär! sedan ville jag upp till gina och köpa en tjocktröja- då jag inte har någon Okey tjocktröja att gå ut i och nu när de är lite halvkallt så ville jag ha en! Så jag tog mina pengar jag fick i helgen och köpte Tröjan! (Så kom inte med att jag är bortsämmd! Jag har köpt ALLA mina kläder själv de senaste! Ihihi Jag börjar kanske bli tjej på riktig nu när jag har börjat tycka de är kul att köpa kläder till mig själv?... HAHA)

Yes, de blev en Limegrön med texten L.A!
Ganska Nice aa!

Sedan skulle vi bara till Lidel och köpa mjölk och något mer? Kommer inte ihåg va de va, men de är inte så viktigt för er att veta heller så.. Hehe
I vilket fall köpte jag jodnötter i Choklad och Dricka.. PRECIS va jag och mina tänder behöver nu!! xD

Jaja, Nu sitter jag här och funderar återigen att skaffa en ny blogg och börja blogga "på allvar" Alltså Bättre update och så, Men jag avvaktar lite till för än jag helt skert vet planerna! :P




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: