2012-06-02
15:00:00

Gästbloggare - Emmy Holmström
Tjenare! Jag heter Emmy Holmström och fick frågan om att gästblogga här på Jennifers blogg, so here we go!
Jag är 14 år och går alltså i 8:an. Jag rider en d-ponny vid namn Clinton, en riktigt go ponny som jag verkligen fäst mig vid! Har snart ridigt honom i 7 månader, och vi har varit ute och hoppat clearrounder och även startat en del tävlingar. I nuläget satsar vi på att nolla och få riktigt bra rundor i LC och målet är även att så småningom starta en LB! Jag tävlar för Alingsås Rs och har även ridigt där i flera år men hoppade nyligen av då jag kände att det inte gav mig så mycket+att det blev väldigt dyrt att både rida där och sen även tävla&träna Clinton. Så jag hoppade av och började istället hoppträna för Sandra Björneland, och det är något som jag verkligen inte ångrar!
Jag har även en egen blogg och vill ni kolla in på den så är det bara att klicka er in på www.ponnyysidan.devote.se
Driver bloggen tillsammans med Elisa, som utbildar en ungponny vid namn Nestor och tränar&tävlar c-ponnyn Challe! Där kan ni följa min, Elisas och våra utvecklingar tillsammans med hästarna, våra åsikter och funderingar!
Känner att jag kanske borde avsluta nu... Ha det gött och glöm inte att besöka våran blogg!
Tjenare! Jag heter Emmy Holmström och fick frågan om att gästblogga här på Jennifers blogg, so here we go!

Jag är 14 år och går alltså i 8:an. Jag rider en d-ponny vid namn Clinton, en riktigt go ponny som jag verkligen fäst mig vid! Har snart ridigt honom i 7 månader, och vi har varit ute och hoppat clearrounder och även startat en del tävlingar. I nuläget satsar vi på att nolla och få riktigt bra rundor i LC och målet är även att så småningom starta en LB! Jag tävlar för Alingsås Rs och har även ridigt där i flera år men hoppade nyligen av då jag kände att det inte gav mig så mycket+att det blev väldigt dyrt att både rida där och sen även tävla&träna Clinton. Så jag hoppade av och började istället hoppträna för Sandra Björneland, och det är något som jag verkligen inte ångrar!

Jag har även en egen blogg och vill ni kolla in på den så är det bara att klicka er in på www.ponnyysidan.devote.se
Driver bloggen tillsammans med Elisa, som utbildar en ungponny vid namn Nestor och tränar&tävlar c-ponnyn Challe! Där kan ni följa min, Elisas och våra utvecklingar tillsammans med hästarna, våra åsikter och funderingar!

Känner att jag kanske borde avsluta nu... Ha det gött och glöm inte att besöka våran blogg!










Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: