2012-06-09
18:39:41

Förkyld :(
Är typ jätte förkyld så jag har inte orkat blogga de senaste dagarna, men nu ska jag bättra mig!!

Vad har hänt de senaste dagarna då?

Torsdag: Då var de vårkonsert i skolan, och vi fick sluta tidigare, och då åkte jag till stallet och red ut en sväng, MysPys- Maggie va fet pigg
Fredag: Hade typ vanligskoldag, men med en lite sovmorgon som extra, sista riktiga skoldagen.... Sen åkte jag hem och hade fet ont i halsen - inget vidare kul när man inte vill svälja salv för att de gör så ont....
Lördag,idag: Åkte till Alingsås för att kolla på skor till avslutningen och kolla Cowboys grejer till Camp-GA. Sedan så åkte vi till Maggie och jag skulle rida, och hoppa lite.. Men började med att Maggie va HELT osammarbetsvillig och ville inte göra de jag så åt henne.. När hon väl lyssnat så började jag små skuttCh efter de så blev hon helt konstig, VÄGRADE att fatta höger galopp och va allmänt konstig och kändes inte OKEY.. Så jag travade av lite, och sen skrittade jag ut en bit....




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: