2012-06-11
21:24:34

Camp-GA
Ah de började med att vi skulle ta massa fina kort som dom skulle hänga upp på skolan, Och jag stod bara och skratta..Lyckat... För jag får inte alls hamsterkinder när jag skrattar, NEJ NEJ...

MenMen, Började med att gå långt som satan för att komma till första stationen som var springa med vatten i en korna med hål i.. Ah de gick ju ganska bra.. HAHA
Sedan gick vi en ganska lång bit tillså kom vi till station 2 där vi fick vänta en stund och hann bli uppätna av äckliga knott ute i skogen.. Denna stationen var massa omöjliga frågor som vi typ inte kunde alls.. XD HAAHA
Vi fortsatte i alla fall vandra efter de och vi började sjunga massa tyyp? Hejarramsor och jul låtar, o sommar låtar och var helt galna. Jag som var hes FÖRSÖKTE sjunga snyggast/Högast.. XD

När vi vandrat och vandrat och trott vi gått vilse kom vi fram till MATEN så där käkade vi en slemmig hamburgare med tort bröd.. 
När vi käkat då så var de Baddags för en av oss - och de blev JENNY Haha och anna och siri fick padla kanot då jag och disa är sjuka och ville inte bli blöta! Men e gick bra och vi löste ekvationen som stod på de dom padlade/simade ut till. Va va grymma tycket Bejrut!!

Sedan missade vi station 4 och hittade aldrig den, Vi gick lite vilse men hittade tillslut fram till Lyngnared där station 5 och målet var!

men station 5 var helt sjuk.. EUUUH, Man skulle stapla drick backar på varandra när man satt på, så man var tvungen att balansera på dom och stoppa in fötterna i handtags grejen och ställa sig där och ställa backan mellan bena. Jag var då den som skulle klättra/stapla då jag ändå har ganska bra balans och inte väger så jätte mycket, DOCK är jag svin höjdrädd så jag satt ju och skaka, men jag staplade på i mitt enga tempo och staplade typ 23 backar på varrandra, (Men dom började räkna efter 7 så fick ju typ 15) Sedan välte de (man satt ju fast i en sele) så jag åkte ner där. Wiiihooo Hahah aaaaas kul ändååå, Fast ändå bland de vidrigaste jag vart med om för jädrar va de vajade ... :P



orka läsa allt de jag skrev.. NÄ inte ens intressant ju XD
MEN TACK NI SOM LÄSTE <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: