2012-01-29
13:29:51

Väntar...
.... På att maten ska bli klar!!

Har varit hos Hajen och fodrat och ridit (vi har stallet för oss själva i en vecka för dom har åkt iväg)

Tränade styrka, så jag galopperade upp för en Jätte brant backe, Hoppa en stock, Red ner för en lite mindra brant men längre och galopperade upp för den o hoppade stocken, och SÅ höll jag på kanske 10 gånger!! 

Haha Paint skills!!! (Båda backarna är längre men ungefär så branta! Stocken låg inne i skogen på en stig så men fick galoppera in en bit i skogen, så de är inte så som de ser ut:P haha!)

Hajen tycket de var skit jobbigt och sista biten upp för backarna tycket hon inte var kul, Men då prtade jag med henne i en jätte glad ton och då kännde man hur hon bah: Jag klarar detta. Så trycket hon på lite extra!
Hon var riktigt abetsvillig idag, Red henne kort i form på vägarna hem och hon studsa lite i början men efter ett tag blev hon jätte fin!

Hon kommer nog ha ganska go träningsvärk imon så jag ska bra rida en liten tur på 40?min 
Och sedan på Tisdag är de träning!



Halv 4 sticker vi till Gråbo på Tävlings möte! :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: