2012-01-15
20:37:09

SÅR
Idag när jag tog in Hajen så såg jag att de rann och droppade blod från hennes hov. så kratsade den, och tvättade och grejade! Hon hde ett lite halv ljupt jack precis neranför ballarna(tror de heter så?) 
Ite halt eller något sånt, hon ömmande inte ens, bara lite varm..  Men mamma ringde till super Linda som kann allt :D haha och hon sa att jag skulle skritta eller gå lite med henne och lägga på massor med tjärsalva(stav)

Hon visade ingenting när jag skrittade utan var samma pigga Hajen! :))

Hon hade typ skutit sig på antingen en sten, eller den vita ytan av is som blir på små gropar i leriga hagar som fryser, Eller något liknade sånt!!

Hon som äger stallet skulle kolla på de ikväll, och ringa om de var något, men hon har inte ringt. 
Imon så rider jag en sväng och tar de lite halv lugnt! Och så får hon lite säär behandlig, hon får inte vara ute, utan får vara instängd på lösdriften och titta på dom andra när hon är ute XD Men BOOTS ska på så att hon inte trampar sig där så att de går upp!!!




Japp japp, Hajen är gjord av stål min lilla stål Haj!! <3 <3



Nu ska jag äta dipp och grönsaker och titta på TV :D




//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: