2012-01-17
20:19:46

Så rätt!!
Gå in och kolla denna tjejens grymma åsikt!


De var lite som idag, när en kille i min klass börja kaxa sig om att roffe inte skulle vunnit Jerringpriset för att de bara är att åka runt, och hästen gör jobbet! Så försöker man förklara, men de är så sjukt lönlöst!
Man för bara kaxiga svaret: Ge mig hanns häst så ska jag bevisa att jag kan hoppa 1,60 med den..
Då svarar man: Du kommer inte ens klara 40 cm.
AHH JOOO VISST svarar han då. 

Man blr nästan förbannad, men jag hade ändå villjat sätta upp honnom på en häst och låtit honom komma på ett 160cm hinder och bara få de bevisat för honom att de verkligen inte är hästen som gör allt jobb!!

Vissa människor förstår sig verkligen inte på ridsport!!!!


//Jennifer

Kommentar:
#1: klara

tror helt ärligt att det skulle räcka med att sätta upp en trippel/oxer som är 1.60 hög och lika bred för att avskräcka dom flesta ;) När man sedan säger "sitt upp och hoppa över det nu, så svårt kan det ju inte vara eller hur?" Då är dom nog inte speciellt kaxiga längre xD

2012-01-17 @ 22:14:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: