2012-01-07
22:24:13

OHMYGUD XD
Jag skickade en bild till Coola Nellie Berntsson, som jag "smygfotat" på henne när hon var på nääs i sommras. 
Och hon hade lagt ut den på bloggen och jag fick en länk, Och jesus kristus va statistiken blev så HÄÄÄÄÄÄÄÄR hög!!! :D
TACK FÖR DE NELLIE :D
O jag hoppas alla ni stannar kvar på min blogg och tycker att den är bra ^^



När vi ändå snckar Nellie måste jag säga-- Som jag sagt innan, Hon är en sjukt ball tjej som är en förebild för MÅNGA, även mig som är 4 år äldre!
Hon rider bra, Men ändå är de MÅNGA som klagrar att hon drar i bellman, Men den ponnyn är svår, de ser jag bara utav att se på filmer när hon rider honom! Så ni som tror er vara så bra, Ni är inte tvingade till att kommentera, och då tycker inte jag att man ska kommentera massa skit när man inte vet. Håll de innom er stället ;))
Nellie är även en riktigt sööt tjej som har en riktigt ball klädsmak och mån om sitt utseende!!!

CREED till dig Nellie Berntsson!! :D
Kämpa på med de du gör, du kommer nå SM Med både Stella och Bellman de vet jag!! :))



KRAM Jennifer :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: