2012-01-21
19:33:30

Klippning
Hells av allt kulle jag vilja ha de såhär, men vet inte om jag kan hitta någon me dom skillsen?? :((
Hahahaha Fett snyggt :D Hawaii horse
|
|
v




Noppe, Vi ska ha en filtklippning på henne! Så hon fortfarande har värmen över korset och så! :) 
Ska även kolla med Tjejen som ska klippa henne om hon kan göra ett H eller en smilis på rumpan på henne om de blir något utrymme till att göra de ;)
Ska ju ändå göra en hel klippning innan tävlings sessongen så de spelar ingen roll om hon ser lite miffad ut ett tag! :D


Hur har ni klippt/ Eller ska klippa era hästar? :)

Kommentar:
#1: Mysan

Klipper alltid helklippning då jag tycker den är smidigast och snyggast... Sen måste min häst ha klippta ben så det är lätt att få rent från muggen...



Fast första gången jag klippte honom blev det en filtklippning bara för att se hur han reagerade... Och sen andra gången åkte allt :)

2012-01-22 @ 11:20:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: