2012-01-19
22:52:08

Jag är inte levandee, fast jooo :)
Håret blev ASA nice! Sjukt nöjd, TACKAR DISA :D
Kunde inte sova hos henne för jag fick Bajs migrän när hon red så mamma fick komma och hämta mig, åt lite när jag kom hem och sedan så deckade jag i sängen!

Idag pkte jag till skolan, (Lite ont i huvvet men de funka) När jag var i skolan började jag må skit illa, kännde mig helt Werd. så åkte hem efter en och en halv lektion!!
När jag kom hem så la jag mig i sängen och tittade på TV, MÅdde sedan mycket bättre, så då åkte jag upp till Hajen o red bort till simmenäs för att rider med Petter!

Hajen var verkligen inte på humör, Jesus vad hon motarbetade. Men gav mig inte! men fick kämpa med att hon inte skulle bocka/Stegra/och studsa så fort jag la till skänkeln, de gick inte så värst bra, men i slutet blev hon Liiiiiite bättre! Men urs va jag inte gillar henne såna här dagar.. -.-
Kände att jag behövde den dressyren i alla fall!! :D

Idag fick hon nya skor, och hovslagarden tyckte att hon hade fått jätte bra hovar sedan sist! Wihoo!
Och han är även veterinär oxå så han kollade lite på såret oxå, men de va inget farligt så, Bara hålla de rent och lägga på tjär salva :)



PÅ LÖRDAG BLIR HON FÖRHOPPNINGSVIS RAKAD :D
Fast då kommer hon va hyper på Söndag, O då ska jag träna... YALLA YALLA... BYEBYE...


Ahh HEJDÅÅ :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: