2012-01-29
21:45:36

Gråbo i mitt <3
Haha jag är typ redan kär i den klubben!! En SÅ liten klubb med SÅ goa människor!
Många i gråbo vet vem jag är och jag vet vilka dom flesta är, men de var några tjejer jag inte kännde igen (Dom tävlar storhäst så ahh.. Haha)

Men de som är inplanerat i lag och med Gråbo!
Gota hoppning nu i vår
KM i dressyr och hoppning nu i vår 
Lerumsmästerskapet i sommar
Sandra lägret i Sommar
Div 2 hoppning i höst
Och kanske div 3 dressyr i höst. HAHA



Detta är de som är lite prelliminärt inbokat!
GOTA ÄR inbokat, men de andra är lite si sådär, för vi har ju ingen bil med drag. Så de känns ju lite dum att långa bil av folk typ 3 helger i månaden.. Men förhoppnings vis så har vi en ny bil om ett tag!! :)
(BTW måste ha en bil, så mycket som jag ska göra XD Varbergshoppet, Christmas show, Jag ska ju debutera LA i höst med!! Ja, Heja pappa friskt humööör, En biil tack <3 <3 HAha <3 <3


//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: