2012-01-29
00:37:36

Film
Ligger här typ halvt död med MI , och kan inte stava halvt?? HAHA TRÅKIGT

så sööta <3 (btw nu ser ni mitt hår, men de är inte så mörkt som de ser ut att vara :PP)

Ska kolla på Hannah montana the movie nu!! HAHAHA igen...




Hajen var en riktig liten åsna idag. jag red upp till hökhult (uppe på bergen) där jag tränade i somras, jag red omkring där uppe, och de var sjukt mysigt för de var mycket mer snö där än nere hos oss!! Riktigt mysigt, men kallt :P
Vilket fall så var hajen lite knäpp, hon tvärnita så de blev feta bromsspår i isen efter broddarna och jag var as nära på att åka av!!! hon var helt konstig ett tag och jag trodde att de skulle hoppa ut en fet älg eller något, men nää , efter en bit så blev hon as pigg och bara drog iväg... så då varre bara att hålla i sig!! Haha


Puss o kram! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: