2012-02-16
21:59:05

Vila.
De var typ 2-3+ grader och regn idag så hon fick vila för de blev jätte styltor..
När jag hämtade henne i hagen så hade hon verkligen jätte höga, Kanske 7-9cm!!


Och så här var de när hon kom in i stallet efter att ha gått en liten bit..

Hon fick inte ens gå ut i hagen igen efter jag hade haft henne henne för jag inte vill att hon ska få såna styltor och kanske vricka sig igen! Så då fick hon stå inne på lösdrifts plattan men nytt gosigt halm och en stor tuss hö, och titta ut på dom andra hästarna som inte fick komma in! Haha

Jag hatar verkligen kramsnö! Man kommer ju ingenvart om man inte har snösulor!!!
blött, äckligt, och kramigt... :(( Inte okey någonstans!!


Men får försöka ta mig över gårdsplanen imon så jag i alla fall kommer till vägen, För där borde de ju inte vara någon fara! Och så får hon gå ut i hagen en liten stund!!



Puss i äckel vädret..

Kommentarer:
#1: Carro

Sv: Lördagen och söndagen :D

2012-02-16 @ 22:14:03
#2: Carro

Sv: kanske de kanske ;) haha

2012-02-16 @ 22:16:02

tack så mycket! :D <3

2012-02-16 @ 22:17:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: