2012-02-11
22:04:48

Tjobitjobi
Jenny rutten Wissén släpa upp mig typ halv 8- 8... Vid typ halv 9 gick vi bort till Stallet och började rida Thistle och Goliat, Jösses va pigga dom var! Men de var super kul och jag älskar Goliat ännu mera nu! (Emily, Om du någon dag skulle undra vart han är så har jag inte tagit honom!!Haha)

Sedan red vi Otto och Palett, och Jag red Lugna Palett!! Haha hon var snäll mot mig idag med! Fast när vi skulle gå runt en sån där vägbom så tog jag inte ut vägen så mycke och palett gick lite in mot bommen så mitt knä hamnade ikläm och de typ dog, Fast de var tur att jag knappt hade någon känsel i benet för att de var så kallt!!
Men jag kan säga att nu gör de VÄLDIGT ont, och är en knöl på de typ.. x(
Men åter till ridningen, De gick jätte bra och inga bocksprång :D


De var Väldigt roligt att rida när man inte gjort de på lite mer än en vecka! TACK JENNY (och emily för din Goa Goliat)





Sedan kom mamma och hämtade mig så åkte vi till Hajen, så broddade jag henne och gick lite längre idag! Vilket hon tyckte var väldigt kul, Hon var Pigg som Tusan!!

Åsa hade vart och biolightat henne igår, Och hon var JÄTTE spänd i rumpmusklerna och var stenhård tydligen så hon hade kört något program på rumpan på henne! :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: