2012-02-27
22:24:27

TAGGA TAGGA TAGGA!!!
Imon så får jag hoppa för första gången på 3-4 veckor :D
Super lycklig och taggad även om jag typ bara får hoppa 50 eller något!! Men de spelar ingen roll överhuvud taget! Jag tar de i takten som behövs, och sen tycker jag att de är ganska kul att hoppa lågt och bara flyta på och tänka på hur man själv sitter och vad man själv gör!!

Sen så bara flyta runt och få tillbaks själförtroendet då träningen innan hon blev skadad gick ju inte så värst bra! Eller jaa,, de gick inte ALLS.. Så hoppas på att bara få flyta runt, dock kommer hon säkkert vara pigg som tusan. Men men xD


Ska hoppträna för Sandra men som sagt så ska jag inte hoppa så högt! ;)


Outfiten för morgondagen!! Sandra HATAR de JW schabraket så därför ska jag ha de, (skulle haft de andra egentilgen) men nä, ska retas ;D

*JW FLAGG SCHABRAK
*SILVRIGT BLINGPANNBAND
*SILVRIGA BOOTS
*BLÅA KL BYXOR
*RÖD TRÖJA
*LAMICELL HJÄLMEN/JW HJÄLMEN (Men lutar åt Lamicell ;))



Nu ska jag NANA så blir ingen mera bloggning idag (tror jagxD) MEN GODNATT

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: