2012-02-18
22:51:00

Saknar dressyren
Trodde aldrig att jag skulle säga de, men efter att jag skutade rida Kwanza så har jag tappat jätte mycket i dressyren efter som att jag knappt kan rida dressyr på Hajen utan att vara självmords benägen varje gång...
Jag tyckte dressyren var roligast i slutet när jag hade Kwanza, men nu finns de knappt på min karta, men när hoppningen inte funkar super för tillfället så börjar jag sakna dressyren!!
Och Kwanza saknar jag ju oxå, hennes dressyr kapacite får man ju leta länge efter en hästa som har samma charm och kapacite!!!

Kommentarer:
#1: My

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=579948



är det inte den som du red innan ?? Kwanza

2012-02-18 @ 23:32:02
#2: Anonym

vad lägger du helst pengar på: dina kläder eller häst/ryttar utrustning? :)

2012-02-19 @ 12:30:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: