2012-02-03
22:36:05

Säkerhetsväst!
ÄNTLIGEN hade västarna kommit till sussie (I torsdags)
Jag har VÄNTAT OCH VÄNTAT! 
Den jag har nu är så sjukt liten och jag har ju vant mig vid de så när man sätter på sig en väst som är lagom så kanns de helskumt :P
Men shit va jag njöt när jag fick på mig den nya, Inget som trycker eller skaver någonstans! MUMS, Vilken känsla! HAHA


(Bild lånad från Google)

Fast dom är lite konstiga i storlekarna, För jag köpte en begagnad(VÄLDIGT begagnad..) sånhär väst i XS och den var på gränsen förliten, Så provade jag Louises på nääs i S och den var lagom, men när jag provade den S som sussie beställt hem kunde jag tälta i.. :O
Och XS passade Jätte bra! :)

Så ett tips,, om ni ska köpa en sånhär så PROVA dom innan så de blir rätt storlek! ;)


XOXO Jennifer


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: