2012-02-22
22:20:25

Min älskade DRESSYR ponny!
(Ja jag tjötar mycket om dressyr just nu för tillfället ja!)

Cyklade upp i regn ovädret och blåsten, i dom snyggaste regnkläderna, Folk måste undrat när jag åkte förbi dom..... Men vad gör man inte för sin lilla ponny? 
Skyndade mig en del uppe i stallet, fixade bara henne och begav mig ner till Simmenäs!  MYSIGT väder att rida dit i. Haha Nej nej, Hajen var rädd för ALLT med, men men kom fram efter ett tag!

Och när jag var där så blev jag nästan förvånad!!!!!!! Hon var helt otroligt fin, och jobbade super!
Red mycket ökningar, dressyr programmet, OCH SÅ GALOPERADE JAG! Där är något som behövs jobbas på, att få henne kort samlad och i form i galoppen! Men idag hade jag inga stora krav utan jag bara galoperade litegranna ;)
Så galoppen och halterna behöver jag träna på!! Sen kan vi ut och tävla dressyr ;) Haha

Hon var super duktig idag i alla fall! Stegrade inget, men studsade lite om hon började springa och jag sa ifrån! Men annars va hon på tipp topp min lilla sötnos! <3


duktig dressyr ponny

dum dressyrponny


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: