2012-02-24
21:58:19

Lik så trevlig dag idag!!
Gick med Elisa, Wilma, Sandra, Johanna, Linnea, och Julia! Ett gött gråbo gäng de där asså!!
Träffade först johanna och Sandra och gick med dom på mässan lite innan vi gick upp på läktaren för att titta på 140 hoppningarna som var sån Speed klass! Väldigt kul att se på!! Efter några starter kom Wilma och Elisa, så snälla som dom är så knödde vi ihop oss på 4 platser! (julia och linnea satt 2 rader högre upp med mammorna;))

Jag och Sandra satt och skrek när de var svenska ryttare (Klart man var de) Men nää de var 2 sur tanter som satt och myttra fula saker åt oss, så då skrek vi ännu högre XD HAHAHA LOL

Sedan var de gymkharna(Stav) OCH JAG VILL VERKLIGEN BÖRJA MED DE!! Hade vart så kul och jag tror att Hajen skulle vara grym på de!! ;)

Men jaja, Sedan var de dressyr men jag kollade bara 2 ekipage eller något, sedan gick jag och Julia ner till mässan och shoppade lite!!
Sedan kom pappa och hämtade mig så åkte jag hem!


Sandra och Wilma

Wilma och Johanna :D


HAHAH SÅ SÖTA! <3




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: