2012-02-26
00:14:45

Inköpen för dag 3

Lamicell Hjälm :D Snygg och bra pris!! 1150kr
Inte så många som har den då den är ny oxå! Kul att ha något som inte alla andra har! :D


OCH DÅ FICK MAN DETTA Schabraket på KÖPET:

SJUKT SNYGGT!! Men jag var tvungen att köpa ett orange pannband som matchade till! 
Men när jag kom hem och plockade upp de ur påsen på saknades de en bling... (ska kolla imon om de går att byta, De kostar ändå 200 och då vill man ha ett helt från början i alla fall)
Men när jag hade de uppe passade jag på att ta en bild så ni får se hur snyggt de blir! <3




Snyggt träns från börjes för 125kr!!


GLANS!!! :D*


BLEV SILVRIGA BOOTS ;D  98KR




De var detta jag köpte idag! Men nu ska jag sova och tagga för imorgon!! sista dagen är lite tråkigt, men tror inte att jag sulle orkat mer! Jag är typ helt slut efter 3 dagar nere på HS!
Får försöka få mamma att åka till skåneland i sommar till falsterbo!! :)

Men god natt! Bilder från GP-ponnyn kommer imon! Men måste bara säga vilken klass de var på ekipagen iår! Grymma BRUDAR!! Grattis till ER ALLA :D

Kommentarer:

vad kom detta ifrån liksom? JAG HATAR bettet Pessoa. Om det nu är så att tjejen/Killen inte kan rida sin häst på något annat än pessoa så får de la göra de? Jag blickar inte personer på tävlingar som har Pessoa. Skulle aldrig rida bolly på pessoa. Men det är min åsikt. de som nu vill rida på pessoa, Visst!

2012-02-26 @ 20:28:41

OMG jag missade det pälsglanset :((((

2012-02-27 @ 18:26:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: