2012-02-21
14:45:34

Hemma
Är hemma nu, slutade 5 i halv 2 - riktigt skönt att sluta så tidigt!
Åsa kommer vid 7 så jag åker upp till stallet vid 4-halv 5, så nu har jag lite tid här hemma att äta och bara chilla ;) De är 10 + grader ute så de är typ vårvarmt, och all snö är nästan borta. Bara högarna kvar typ!! BRA för just nu hatar jag snö och vill att de ska bli våår!!!



MÅSTE BARA SÄGA.. Imon ska vi ha BEEP test på Idrotten (För er som inte vet va de är så är de ett konditionstest) Dock är de en ganska go start på dagen då de är den första lektionen på dagen men den gooaste idrottsläraren som ÄNTLIGEN är tillbaks! Hehe
Men ja ja, Jag hoppas jag har bättre kondition än vad jag hade i 8:an! HAHA
Jag ska ta i till jag svimmar typ, JAG SKA vara en bland dom sista!!! :D


//JENNIFER

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: