2012-02-21
21:34:59

GALOPP :D
NU FÅR JAG GALOPPERA :D WIIIE


Hajen va lite galen idag, men de vara bara när jag travade en sträcka där jag brukar galoppera.. Gjorde några luftsprång och så, men men fick säga till henne att NEJ, Ryta lite på henne!! HAHA
Men hon är så mjuk och fin, så när jag rider så vill jag bara tävla dressyr!! OCh de kommer från MIG.. HALLÅ? 
Hon känns jätte fin och fräsh, (FAst inte när jag ber henne flytta sig eller jobba riktigt riktigt riktigt!!! Då protesterar hon, jag försöker ta de steg för steg!


Benet så jätte fint ut nu tyckte Åsa, fast att de var lite lite värmeökat, med asså de var inte så mycket!! Och de blir ju bara bättre och bättre när jag rider och hon får röra på sig :)
FAST när jag kom tillbaks så ser jag att hon blöder på bakbenet precis vid hoven-.-'' BAH NOOO
Hon hade typ trampat sig med brodden där när hon var lite Galen.. Osmidiga ponny prutt!!







Kommentar:

Missa inte tävlingen på min blogg där du kan vinna en stövelväska eller hjälmväska!



http://ohjuliet.blogg.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-cf-hastshop.html#comment

2012-02-21 @ 21:48:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: