2012-02-18
22:10:33

En sak jag tror ni INTE vet om mig
Ofta när jag tävlar och de samtidigt är musik på så är de jag, hästen, och musiken, jag sitter och småsjunger för mig själv, inte så högt så att folk hör, men lågt för mig själv!!!! Haha
Och är de inte musik på så antingen så är de bara jag och hästen, eller så spelas en lår refräng i mitt huvud, om och om igen... Haha
Ni tror säker att jag är jätte okoncenterad där av att jag hör musiken och kan koncentrera mig på annat än ridningen, men nej,nej, jag rider oftast bättre till musik, och de är bra den jag släpper in i min hjärna. Dock så måste man ju tänka  när man rider, och de gör jag i första hand.. Haha nästan alltid då!!!
HAHAHA, men nä detta har hänt några gånger att jag börjar nynna på låtar när jag tävlar!!! HAHAHA lite kul faktiskt ;))

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: