2012-02-16
23:11:03

A,B,C,D, HÄST
A-ponny: De var inte lätt att ta en där, Så jag gick in på Häst Net och kollade på fina avel och utställnings hingstar, och jag kan ju säga att blicken fastnade ganska fort på denna snyggingen!!! 

Remco v.d. Lindenhof
GODKÄND MINIHINGST. Hästar säljes
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________

B-ponny: Där blev valet ganska lätt, Red en fantastisk B-ponny förra helgen hemma hos Jenny, Nemligen hennes lillasysters ponny Goliat!
De är verkligen ingen Jennifer häst, stark och så! Nono, Men asså de gick inte att inte gilla honom! Helt galet!

Apple Goliat

_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________

C-ponny: Den var oxå ganska lätt! De finns knappast någon snyggare ponny änn denna! Och hoptekniken kan man vekligen inte klaga på!!
Min dröm C-ponny asså!!

Ballyhar King

_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________

D-ponny: Ganska svårt val. Men efter lite funderande kom jag på de!
En personlig häst som inte många kan rida, (Ryttaren rider denna ponnyn grymt!) men jag älsker jag personliga hästar, att se på, att rida! (Dock tror inte jag att jag skulle klara honom)
Han är sjukt fin och hoppar otroligt bra!!

Kantjes Urbion

_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________

Häst: De var nog de lättaste! Denna hästen har jag sagt innan jag jag ÄLSKAR!
Helg galet hur snygg den är, de ser ut som en ponny i stort format! Denna lilla hästen hoppar ju otroligt bra, Och jag kan inte säga annat än: GE MIG DEN HÄSTEN :O

Levisto Z

♥ ♥ 





Kommentar:
#1: Jenny

Ubbelito <3

Du får väl testa honom någon dag när han tänker vara hemma på jorden med alla kroppsdelar :)

2012-02-17 @ 03:12:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: