2012-12-20
15:35:56

Sjukt trött
Är riktigt trött idag. Men jag blir trött hela dagen när jag går upp sent, fast ändå vill jag ju inte gå upp tidigt utan vill sova ut när de är lov!
Kan ju bara säga att de var tur att jag var hemma själv i morse för så sur och trött har jag nor aldrig varit. Jag gick upp för att zlatan skällde, så jag gick ner och va arg. La mig på mattan och half somnade. Sen fanns de ingen bröd som passade.. Haha Ni hör ju själva.
Så de ända jag har gjort idag är att ligga i soffan och titta på TV. Sen har jag vart med Zlatan på en långpromenad med musik i ena örat. Härligt!
Ska egentligen städa idag med, men pallar inte. Så jag gör de imon i sället!! ;)

Nu ska jag kolla på Julkalendern som jag inte sett än idag! 
BTW måste jag säga att denna julkalendern är riiiktig bra. Eller just nu tycker jag att de är lite överdrivet dock. Men den är i alla fall bra och rolig! så ni som inte tittat.. Ni har missat något! Haha
Älskar även att dom har fått med dom gamla skådespelarna som var med 1996. Jätte kul verkligen! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: