2012-12-24
22:59:02

Kolla film
Är helt slut. 
Somnae vid typ 2 inatt då jag lyckades paja min platttång (Den blixtrade lite och så) Så en propp gick.. Så försökte fixa lite med ljus på övervåningen och vi mitt rum i alla fall. Men hittade tillslut 2 uttag som funkade i hallen så fick sätta i en lampa där och ra in i mitt rum.. Ahja i alla fall så somnae jag sent!
Blev väckt tidigt för att öppna paket och såntdär, MYS!

Och nu har jag hållt igång HELA dagen så jag känner mig helt trött.
Men är jätte nöjd med dagen och nöjd med mina klappar. Specciellt navelpercingen (SÅKLART) Ska försöka komma iväg till GBG för att göra de så fort som möjligt! :)

Men nu ska jag i alla fall kolla på film och bara softa gärnet! 
Har iof ont i mitt öga för jag skulle spruta lite britney spears parfym i mitt rum för att jag ville känna lukten. Och då skulle jag spruta uppåt så kom de i mitt öga... HAHA Smart tjej - CHECK!

Lite Rörigt men skit samma. Puss puss och nattinatti! <3
(Lägger upp inte bilder imon!)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: