2012-12-14
13:08:32

Jenny <3 Vem Fan Tror Du
Kort dag i skolan idag, började kvart över 9 och slutade kvart i 11. 
Åt julmat i matsalen med Jenny och Jennifer sen tåg jag och Jenny halv 12 tåget. men åkte hela vägen till Alingsås och bussen hem där ifrån för att de inte gick någon buss från norsesund och jag pallla inte gå hem i detta kalla.. Hehe

Nu har jag tittat på julkalendern och käkat lite, så nu ska Zlatis få en promenad på ca 40-45 minuter minst. På Med varma kläder och musik i ena örat så blir de kanoon mysigt!!

Vid 5 ungefär så åker vi mot Gråbo för att först hämta upp Örnen och sedan vidare till Liseberg :D
Ska gå Gasten och käka mandlar, Kramas med kaninerna och spela på lite hjul. Myyspyys!!

Men nu ska jag ut, Ha de fint, Hinner nog blogga lite mera när jag vart ute med Zlatan och se kommer de väll lite bilder från liseberg ossåå om de inte är för kallt så man fryser fingrarna av sig så fort man tar av vantarna.. Hehe Men ska försöka i alla fall :D Puuuusss
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: