2012-12-20
16:23:00

Jag tror inte att Hajen ville att jag skulle börja på Lerums Gymnasium!!
Förstår inte riktigt varför hon avskydde detta hinder?
Tror de är för att de är ganska mycket olika mönster på.. Men i alla fall lyckades jag åka av på samma hinder 2 gånger under sommaren. En gång på Nääs och en gång på Gråbo!! HAHA

Första gången. 
Rätt in i infångaren!


Andra gången.
(Kan ju säga att de gjorde ganska ont..)



När jag ändå håller på så kan jag ju lägga upp ännu en avramlingsbild på mig och Hajen! ;)

Verkligen underbara stopp denna lilla prinsessan gjorde..
Åkte ändå bara av ca 4 gånger på dom 8 månaderna jag hade henne!
3 gånger när hon stannade, 1 gång när hon stegrade.. och sen tror jag någon mer gång.. men kommer inte ihåg XD

Men tugga grus är alltid lika gott, och man blir ju så himla glad och överraksad när man helt plöttsligt är på marken... Eller va säger ni?

 

Kommentarer:
#1: Johanna

Gillar sandra och lindas miner i bakgrunden :)

Svar: HAhah Eller huuur! ;)
Jennifer Ekberg

2012-12-21 @ 11:27:56
#2: Emmy

När vi skrittade ut barbacka och du tappa din mobil också! HAhahah, och den där gubben o allt..

Svar: Juuuust dee!! Hahaha visste att de var någon mer gång ;D
Jennifer Ekberg

2012-12-21 @ 23:18:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: